Polecany dla rowerów użytkowanych przez cały rok bez względu na pogodę. Jeżeli rower brał udział w zawodach podczas, których występowały opady i błoto to również zaleca się wykonać tego typu serwis bezpośrednio po zawodach.
SERWIS GENERALNY
- konserwacja, czyli czyszczenie, smarowanie, ewent. wymiana łożysk w: kołach, suporcie (tam między pedałami) oraz sterach (przy kierownicy);
- czyszczenie i smarowanie łańcucha i zębatek przednich oraz tylnych;- czyszczenie i smarowanie linek hamulców i przerzutek (ewentualna ich wymiana);
- regulacja przerzutek i hamulców (w tym wymiana kółeczek przerzutki lub klocków hamulcowych, jeśli to potrzebne)
- wymiany części jeśli zachodzi konieczność lub jest chęć właściciela roweru;
- sprawdzenie stanu ogumienia i ewentualne wymiany;
- sprawdzenie centryczności kół i ewentualne drobne korekty naciągu szprych (bez użycia centrownicy).
W skład „SERWISU GENERALNEGO” nie wchodzą (robimy je na życzenie za dodatkową opłatą):
- konserwacja/regulacja amortyzatora(ów)
- odpowietrzanie/wymiana płynu w hamulcach hydraulicznych;
- centrowanie kół na centrownicy;
- koszt części;
- mycie roweru (rower przyniesiony do naprawy powinien być oczyszczony z błota i kurzu, jeśli zostanie dostarczony w stanie nie nadającym się do rozpoczęcia pracy, doliczymy 30zł za mycie);
- montaż dodatkowych akcesoriów takich jak: błotniki, bagażniki, koszyki przednie, itp.